Σάββατο 31 Μαΐου 2014

Εκλογές: περί δημοσκοπήσεων και "ντόπερμαν της ενημέρωσης"

Για τις εκλογές, απλά είναι τα πράγματα:  ο ΣΥΡΙΖΑ πέτυχε μια μεγάλη νίκη, τα κόμματα της συγκυβέρνησης ήττα. Τελεία και παύλα. Όσο και να χώνουν το κεφάλι τους στην άμμο, δεν μπορούν να πείσουν κανέναν για το αντίθετο.

Οι εταιρείες δημοσκοπήσεων, χρειάζεται να ελεγχθούν. Ηλίου φαεινότερο ότι κάποιες δημοσκοπήσεις ήταν κατευθυνόμενες. Για παράδειγμα, η εταιρεία Alco έβγαζε πρώτο κόμμα τη ΝΔ, ακόμα και σε δημοσκόπηση που δημοσιεύτηκε πέντε μέρες πριν τις εκλογές. Ή η GPO, του γνωστού Θεοδωρικάκου, που έβγαζε τον ΣΥΡΙΖΑ προηγούμενο με μόλις μια μονάδα διαφορά, ακόμα και δυο μέρες πριν τις εκλογές, όταν όλες οι άλλες εταιρείες έδιναν ήδη διαφορές πάνω από τρεις μονάδες.
Για τη ΔΗΜΑΡ, αναμενόμενο το αποτέλεσμα. Ακολούθησε μια πολιτική που καμία σχέση δεν είχε με το δεύτερο συνθετικό του ονόματός της. Ποια "αριστερά" θα συναινούσε και θα στήριζε την εξαθλίωση των εργαζομένων και όλα τα βάρβαρα μνημονιακά μέτρα;
Όσο για το θέμα που δημιουργήθηκε με το αισχρό δελτίο του Αντέννα το Σάββατο, καμίαα έκπληξη για όποιον έχει μνήμη: στις εκλογές του Μάη του 2012, δυο μέρες πριν την Κυριακή της ψηφοφορίας, η κυρία Χούκλη (που τώρα προσπάθησε να δικαιολογήσει το αίσχος του σαββατιάτικου δελτίου, μιλώντας για ένα "λάθος"), παρουσίασε εκπομπή για "την καταστροφή που περιμένει τη χώρα αν επιστρέψει στη δραχμή". Ήταν βασικό προπαγανδιστικό επιχείρημα της κινδυνολογίας ΝΔ και ΠΑΣΟΚ, ότι με ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία "θα μας πετάξουν έξω από το ευρώ και θα γυρίσουμε στη δραχμή". Και η κυρία Χούκλη έσπευσε κι αυτή να συμμετάσχει στη στήριξη αυτής της προπαγάνδας.
Γενικά, αποδείχτηκε πως τα "ντόπερμαν της ενημέρωσης" είναι πολύ περισσότερα από τα τρία για τα οποία έγραψε ο Στάθης.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου